- 22

Ja här uppe var det kallt vill jag lova. Igår när vi stannade till för att rasta diesel höll jag på att frysa musen av mig, fyy satan vilken chock det vart för lilla mg.
-16 grader var det då och jag i håliga jeans och en kappa =( inte den bästa kombon just då vill jag påstå.

Men men i Mora på dagen hektade vi runt i affärer så då höll man värmen, men jag måste ju säga det att jag skulle ALDRIG klara av att bo i Mora. Jag menar kul och bo i en stad dr man absolut inte kan köpa några schyssta kläder, det finns inte en enda bra butik. Lr ja jeans kan man köpa då på JC (som även hade fått in G-Star)
Sen när man entrar ICA Maxi i Mora så ser alla lite sådära olyckliga, sura och allmänt efter...
Ja jag vet man ska inte dömma och jag brukar inte göra det men det ä likadant varje gång man kommer hit...
Men en del Moringar är ju bättra än bra ;-P

Vi skulle egentligen tränat när vi kom tillbaka till Idre men dom stängde 20.00 så vi hann inte, haha så istället blev det tapas & vin. (kanske inte lika nyttigt som träning) =)

Vid lunch idag drar jag upp på fjället och tränar mig lite, hade tänkt åka bräda men det är f*n för kallt för det idag!
Var -22 i morse nu är det "bara" - 18 grader

Någon Ni undrar över?





Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0