Afrodans!


Tycker att Sverige borde ha mjuka trottoarkanter det skulle vara mycket skonsammare för fälgarna.
Då min bil verkar dras till dom så ska jag se till att det införskaffas i Sverige, mitt nästa mission!

Nyss hemkommen efter eftermiddags äventyr med Kakan, vi har sett till att hon fått ut en ny kaffekokare då hennes andra gått i sönder. Och tacksam som hon var så kröp det fram att hon inte gillade den hon fått av mig i present, nej hon skulle ha en vit, Ni vet svart passade ju inte madamé!!! =)


Nu ska jag få i mig lite gröt då jag missat och äta och ska träna om lite mer än 1h, inge bra men men!
Eftersom jag tränat i sönder min stackars mage blir det afrodans idag, så det ska skakas rumpa för hela slanten!!





Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0