Berns!


Jaha där sitter du & sippar på en öl på Berns och jag är här...hmm...
Nästa gång vill jag veta det tidigare =)

Idag har det städas & fixxidolats här hemma. Även hämtat min bil som var lite ramsné och behövde justeras =)
Nu går hon som ett skott och har även fått vintertassar!!

Ikväll känner jag mig sjukt rastlös och känner för att göra något galet...??!!!
Men ikväll blir det galnaste en myskväll @ kakans place m våfflor & färgning av hår!!
Ja och jag som inte har så långt hår på huvudet kanske ska överväga att spara någon annanstans & fixa frisyr??
Så kan jag också färga å fixa =)




Haha lr INTE!!!


Nä nu ska jag strax pysa, see you later alligator!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem var det som satt på berns då? :) Någon snygging? :)

2010-11-27 @ 22:29:43

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0