Dagens goda gärning!


Har jag gjort idag så nu kan jag sova gott!!

Usch nä jag hatar när denna första snön kommer så många gamling som halkar till höger och vänster, man hinner ju inte fånga upp dom.



Idag hann jag nästan fånga en äldre farbror som ramlade, stackarn...såg ut som han trampade på ett bananskal så som han for upp i luften....men efter vi borstat bort snön tackade han mig så hemskt mycket innan han staplade iväg med sin käpp.


Nä jag ska då vara gamlingarnas superkvinna och fånga upp dom stackarna sen skulle jag sätta broddar på fötterna så att dom inte halkar igen, sen kan dom tuffa runt i lugnan ro!
Då minna vänner skulle jag må hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0