Heartbroken!

Idag går mina tankar ut till mina två underbara vänner som inte har det lätt just nu.
Många tårar rinner längs deras kinder och många nätter lämnas utan knappt en blund.

Tjejer N
i har varit ett helt underbart stöd till mig när jag behövt det & kanske till och med inte trott att jag behövt ert stöd. MEN ni har alltid funnits där, för att Ni är underbara människor som vill alla väl.

Vet att det är svårt men fokusera på det Ni har och kan få, även om Ni kanske inte vill det just nu....


Ni har underbara vänner, hem, vackert utseende & en helt fantastisk själ!!
Ni har mig att spoona,kramas & mysa med! Och framförallt så har vi varandra!!!
Båda två har börjat vandringen mot en "killerkropp" som kommer att få grabbarna att både tappa hakorna & få nackspärr!!!
Så då vet jag två styckna som kommer att ångra sig bittert, haha eat my shit!!


Man kan alltid räkna med att Ni ställer upp utan att behöva förklara varför...

Vad jag egentligen vill säga är att Ni är helt fantastiska, underbara, vackra & sabbar man det DÅ är man f*n helt dum i huvudet!

Jag finns här i tid & otid för att fånga upp era tårar men även här när det är dags att bättra på Era skrattrynkor!!


Älskar Er!!!









Kommentarer
Postat av: Kakan

Älskar dig med bästa!!

Tack för att du finns<3

2010-11-25 @ 16:42:10
URL: http://karinlonnholm.blogspot.com

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0