Helgerna...

börjar bokas upp med massor av roligheter!

Nästa helg är jag inbokad på casting mer än så får jag inte säga.

Sen för någon timme sedan ringde en fotograf som vill att jag ska komma till sthlm nästa helg för provplåtning till en tidning... =)
Sen måste vi styra upp bilder Jensen =), för jag har ju en annan agentur som vill ha lite fler bilder av mig!
Och nu på fredag släpps trailern som jag är med i så håll ögonen öppna =), för då har Psalm 21 biopremiär en film som rekommenderas starkt!!

Så nu är det verkligen på sin plats att ta tag i kosten, inga extra kilon här inte!!






Puss På Er därute i höstrusket, nu ska jag kryper ner under täcket!




Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0