Höst <3


Älskar hösten när den är som idag lite kylig med alldeles klarblå himmel!!
Det är just nu som jag kan känna att gud vad mysigt det skulle vara att ha barn just nu, jag tror man utnyttjar att det är fint väder på ett annat sätt.
Packa picknickorgen, bulta på barnen varma kläder och ta en tur ut i skogen för bus och grillning en heldag.
Men det får då vänta några år till!




Själv tog jag & Diesel en riktigt långpromenad i morse, riktigt härligt. Resten av dagen kommer att spenderas med riktig storstädning har ju knappt varit hemma på 1v så det behövs kan jag säga. Så tråkigt att komma hem och känna att det inte är riktigt rent eller är stökigt...

Sen tänkte jag ta med mig någon härlig själ ner på stan för att käka sushi med mig =)



Nu blir det en riktigt sen frukost!! =(

Hoppas Ni får en lika underbar dag!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0