Inga...

... måsten what so ever!!
Och det mina vänner kan jag säga är så j*vla skönt.
Jag kan göra precis vad jag vill när jag vill och ingen bryr sig =)
Ibland kan det vara behövligt att bara lämna den stressiga vardagen för att bara komma bort och vara.
Elin jobbar på dagarna mellan 9-19 men idag tänkte vi luncha ihop efter det tänkte jag åka upp på fjället och träna lite, så skönt att vara helt själv på gymmet.
Det är ju inte allt för mycket folk upp på fjället, dock så har vi Brittish Army däruppe ;-P (undrar just varför jag tränar varje dag) =)
Behöver jag säga mer?
Kanske får ta haklapp med mig upp idag ifall jag dreglar? =)



- 11,5 grader är det ute idag vilket innebär att man kan vara ute utan att hela näsan fryser till is vid varje inandning.

Vad händer ikväll då?
Jo jag & Elin hade tänkt att ta en "liten" fest då hon tagit ledigt på fredag!
Haha uppdatering utlovas under kvällen ;-P


Alla som läser min blogg idag vill jag ska göra någon glad, t.ex att bara ge någon en komplimang som värmer.
Det kommer att göra Er & den andra personens onsdag helt underbar!
Skriv gärna och berätta vad just du gjorde =)

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0