Joe Cocker!

Är på i bakgrunden på högsta volym, så j*vla skön att lyssna på!
Jag blir alltid så glad när jag hör den gubbstrutten ta i =)

Elin står i köket och diskar lite efter vår brakfrukost som vi spenderade med ventilgubben, vi bjöd honom på en kopp kaffe & han vart så nöjd så. Såg nästa ut som en blyg lite pojke som stod där och sörplade för fulla muggar på sitt kaffe i hopp om att inte bränna sina stora och torra läppar!


Idag är det ett fullspäckat schema som vi kanske lär omstrukturera. Först gymmet, bubbla & sola oss lite, sen ner på byn för att svira om till någon random fest. Kanske en carportsfest har jag hört ryktas om, Ni vet här är det viktigt att lyssna på rykten ;-P


Ingen after ski finns så vi tar väl tag i det och styr upp en sjuhelevetes after ski själva, jag menar Ni som vet hur jag och Elin funkar vet ju att det inte är några problem för oss =)




JUST DET IDAG ÄR DET MIN NAMNSDAG!!! IFALL NI VILL SÄGA GRATTIS!!!
JAG TYCKER OM PAKET & PENGAR ;-P

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0