Kelsey Briggs!


Mitt hjärta det brister verkligen och tårarna forsar ner för mina kinder när jag tittar på alla dessa olika små filmer som ligger ute på youtube om denna söta lilla tjej som endast blev 3år.
Jag förstår inte hur man kan göra så mot ett litet stackars barn, så oskyldigt och försvarslöst.

Ursäkta mitt uttryck men må dessa människor brinna i helvetet!!!
Fan vad ledsen jag blir att det ens finns sådana människor.....


Klicka här!

Men jag varnar för ett känslomässigt inslag.....




Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag blir fylld av hat i hela jävla kroppen!!

Jag vill se sånna här människor lida!!

HUR kan man göra nått sånt här mot ett oskyldigt barn???????

Jag var tvungen att lägg upp 2 klipp på min blogg,kolla inte de första klippet,du kommer att smälla av!

2010-11-09 @ 14:56:19
URL: http://karinlonnholm.blogspot.com

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0