Magkänslan!!!


Varför lyssnar man eller förlitar sig inte på magkänslan??



Oftast så har den rätt & man slipper bli besviken....


Ska börja göra det fr.o.m NU!!

Well,well nu har jag kommit hem från träningen som inte var riktigt min grej. För lite action, svett & så in i helvete svårt att hålla balansen på den stackars lilla blå bollen eller vad det var man skulle stå på =)

Käkat har jag också gjort. Blev nå kyckling blandning & keso, ska börja tänka lite mer igen på vad jag stoppar i mig för just nu är mina kostvanor katastof och ja jag vill ju faktiskt orka träna =)
Och jag vill ju inte vara slapp & dallrig som mina geléshots ;-P


Nu en kopp kaffe i soffan med massa tända ljus!!!


* Vart kan man beställa en snygg,naken kock?? *
           (bara det som fattas här hemma nu )



 helst lite snyggare än denna hära ;-P





Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0