Människans melodi?!



Ja vad är männsikans melodi egentligen?
Idag verkar det som att alla människor spelar något slags spel...
Why?
Vinner man alltid eller vad vinner man på det?

Tycker att det är väldigt mycket falskhet som cirkulerar där ute.
Och nej jag har inte blivit drabbad då jag ständigt är på min vakt.... har bara börjat fundera lite kring detta.
Det tråkiga är att man inte vågar lita på någon förrän man kommit fram till om denna person har någon baktanke...

Samhället idag tvingar människor till att vara listiga och lura folk för att klara sitt eget skinn, är det så det ska vara?
Måste jag också börja spela ett spel? Vilket fack hamna jag i då? Vill jag hamna i ett fack?
Eller går jag under om jag inte spelar ett spel?

Ska jag vara snäll eller ska jag vara en bitch när det väl behagar? Kanske ska satsa på en snäll bitch? =)


Se där ja! Mycket funderingar idag, haha!

Hoppar in i duschen lite och samlar mina tankar, Ciao!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0