mörbultad.com

Hemma igen efter ett sjukt tufft träningspass, Ki Box 75min.
Var kanske inte det ultimataste passet efter den hårda träningen igår, kan väl säga som så att jag känner ju att jag lever =)
Nu har det blivit 6pass på 5dagar så nu står det vila och mys på schemat hela helgen!

Längtar tills imorgon då det blir lussekatts bak & glögg hemma hos Vera. Ska bli så mysigt!!



Sen tidigt på lördag ska jag bege mig till Sthlm för plåtning, ska börja plåtas vid 7-7.30 *gaaah* så tidigt men kommer att bli grymma bilder. Solen står tydligen helt rätt då =) Jensen is tha man!
Sen blir det lite plåtning i studio. Ska bli sjukt kul!!

På kvällen blir det kanske en drink eller två med en viss person ;-)


Nu orkar jag inte skriva mer har sån sjuk träningsvärk i armarna så nu blir det en lång dusch sen soffan!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0