Moving on...


Svårt att slita mig från Idre lr ja kanske inte Idre direkt men Elin!

Har det så sjukt nice här, blir bortskämd till tusen och myser massor med min absolut bästa vän.
Skulle åkt igår men valde att stanna kvar lite längre dels för att Elin är ledig imorgon och för att hinna busa av mig lite med Sebastian <3

Lite vad veckan har bjudit på:

Tis: Jag anlände till Mora vid 11.30 sen blev det en heldag i Mora med massa galenheter =) Dagen avslutades med lite rödvin & tapas!

Ons: Jag stack upp på fjället och tränade lite & träffade massa folk =) Vissa utmärkte sig lite mer än anra om vi säger som så ;-P Kvällen avslutades även den med lite vin & räkmackor =)

Tors: Bara chill hela dagen så nice! Sen såg jag till att ha middagen klar tills Elin slutade. Jag kände mig som en riktig hemmafru, sprang här och sippade på ett glas vin & Elin kommer hem och knäpper en öl direkt haha!! Vi gick ner till typ det enda stället som har öppet för att ta en drink lr 2. Haha men vi hann bara med en då dom stängde 22.00... Yes inte direkt högsäsong här inte =)


Fred:
Efter en brakfrukost stack jag upp till fjället för lite träning medans Elin fixade lite praktiskt. sen käkade vi grym sushi till lunch för att sen göra oss iordning inför kvällen. Som bjöd på vin,glögg,pepparkakor, Yatzy & sjukt många skratt. Även utgång & galen dansant efterfest fixade vi till här hemma =)


Lörd:
Sjukt sliten och inge prima, började dagen med en polkagris innan jag somnade om. Vaknade vid 11.30 igen för att kasta mig i duschen för att bege oss till drevsjö (Norge) där det skulle bakas stomp (norrlänskt tunnbröd) för fulla muggar ( haha film finns ska lägga ut den snart)
Efter en härlig middag i Norge hos Elins föräldrar åkte vi hem för massa mys m film & göttigöttgött!!


Sönd:
Brakfrukost innan vi packade väskorna för fjället. Där upp tränade vi oss lite innan vi gick loss inne i badhuset som vi avslutade med lite bubbelbad! Tog en sväng inom grillen & slängde i oss en pizza & sen hem och fixa iordning älgsteken som vi skulle ha käkat igår... Vi var väl inte så hungriga efter varsin pizza så steken blir idag!!

 

Där har Ni min vecka så nu förstår Ni att det inte går någon nöd på mig =)

Men tyvärr så lär jag ju boka min hemresa typ idag, åker hem på onsdag då jag är uppbokad m Tequila =) & tors ska jag en vända till sthlm som bjuder på bl.a middag & verissage!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0