Oförskämt!!


Pigg är jag idag. Vaknade 05.30 pigg ?! som en lärka, tog på mig löparkläderna å stack ut och sprang en runda.
Men fyy f*n vad kallt det var, lär köpa lite nya läparkläder *brrrr* säger jag bara.


Nu har jag duschat,hängt en maskin tvätt & tömt diskmaskinen!
D Ni!!!

Nu ska jag göra en brakfrukost, telefonen är inställd på larm var 3:dje timma så att jag inte glömmer mina mellanmål,för nu jäklar ska vi öka förbränningen!!! Just nu äter jag som en kratta, kanske ett mål om dagen vilket är katastrof.
Har saknat träningen jätte mycket märker jag nu, bara känslan som man får efter träningen är ju helt underbar!¨




Idag blir det infoträff på Friskis, funderar på att bli instruktör.
Alltid kul att på peppa och motivera andra!






Nej nu är det gröt dags!!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0