På schemat!



Yes nu börjar jag piggna i, var väl inte allt för pigg när jag vaknade. Pratade i telefon till typp 3, kan vara därför ögonen är hängiga!
Just nu sitter jag och käkar gröt och kikar runt lite på olika förrätter tills ikväll.
Ja Ni läste rätt jag ska laga mat =)

Ikväll blir det 3 små tjejer & 3 små rätter =)
Lägger ut menyn senare när den är klar så får jag se om Ni skulle kommit =) haha!

Snart ska jag ut med hundarna (har bonzo här sen igår kväll) gå förbi Madde å lämna bonzo.
sen blir det julmarknad m bästa Vera ute på Ängsöslott, har aldrig varit där så det ska bli mysigt.
Får se om Madde & Kakan kanske hänger med också.....



Dags att sätta fart ha en underbar lördag för det tänker jag ha !! <3

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0