Paranormal Activity!

Ja jag vet jag troligen den sista på denna jord som ser Paranormal Activity ettan....
Alla barnen tittar på 2:an medans Kamilla tittar på 1:an =)
Folk brukar inte gilla att kolla på skräckis med mig då jag är den mest lättskrämdaste personen som år i ett par pumps!
Jag hoppar, slåss och skriker. Oftast skriker jag så mycket att folk runt omkring mig behöver ha öronproppar och jag menare det förstör ju lite av filmen då ;-P
Haha!
Men iaf denna filmen lyckades bara få mig att hoppa till 2ggr heeeelt värdelös!
Så av mig får den en 1:a av 5

Kommentarer
Postat av: Jenny

hade ingen aning om att det kommit en 2:a faktiskt =) Den ska vi ladda ner mooohhhaaaa

2010-11-18 @ 11:31:42
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0