ruff!

Yes har haft en riktigt ruff night =( fylld med mardrömmar och läskiga gubbar....
Sovit som en kratta och suttit ihop kurad i sängen, finns nog ingen som klår mig när det gäller att vara lättskrämd/mörkrädd.....
Uscha....känns som jag sovit en kvart i natt, det är då man önskar att någon låg bredvid en som kunde hålla om en och skydda en mot nattens monstren!!

Men men ingen idé att hänga läpp för lite trötthet, TACKA vet jag den som kom på kaffe!


Idag står det en härlig lunchdate med P när han jobbat klart =) & ja givetvis så blir det SUSHI =)
Tänkte testa det nya stället inne på IGOR, håller tummarna för att det är gott där.
Jag brukar aldrig testa ett nytt ställe först utan att jag hört någon annan som gjort det, är fööör kräsen för det...Sån är jag =)






Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0