SÖNDAG!!!

Inte så kallt här uppe längre vilket är riktigt skönt. Bara -5 grader ute så jag och Diesel gick på en efterlängtad långpromenad. Min stackars hunds tassar klarar inte riktigt kylan när det har varit så kallt så det har bara blivit korta rundor runt huset.

Igår kväll tittade vi på " En julsaga" med Sebbe. Konstig film må jag då säga, det värsta va allt vara att det typ är en barnfilm. Nej den rekommenderar jag då INTE.

Vi har nyss avnjutit en brakfrukost så att vi står oss ett bra tag, eftersom dagen bjuder först på gym sen lek i badhuset!!
Men antar att jag och Elin kommer att placerar oss i bubbelpoolen ;-P

En älgstek ligger på upptining, det ska bli en riktig söndagsmiddag!!
Måste säga att denna veckan har varit helt super & jag har då blivit så bortskämd med allt!!!
Helt underbart!! <3




Elin på affären! Hennes pepparkakor!!!




Lite chokladglögg innan Yatzy!



Gött mé vin! =)




Elin verkar gilla det iaf ;-P




Fullt normal!



Fick lite gardin med mig ut på balkongen!




Här visar hon sin rätta sida =)





Yoyooyo!!




Haha jag dör Pålle va gör du?




Naaaw =)



Bak & härjar i köket =)




Nyckter?!!?? Nooo.... =)












Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0