Sony Ericsson Xperia X10 mini Pro!!

Idag har jag hämat ut min telefon IGEN, ja denna gången var tagenterna på plats min inte telefonnr!!!
Orka sååå drygt har typ inga nr kvar....

Så jag la ut på facebook att folk skulle skicka ett sms så att jag kunde spara deras nummer & mitt i detta kaos fick jag ett sms som värmde =)

- Här kommer en liten hemlighet: fast egentligen tror jag att du anade det när vi var yngre. Jag har alltid varit lite svag för Dig. Har alltid tyckt att du är så jäkla söt men fy fan vilken vacker kvinna du blivit kamilla =) Har ju varken sett (förutom på fb då förstås), eller pratat med dig på flera år så då tänkte jag att jag kan säga det till dig i ett sms. ha en bra kväll. Kram


Så nu är jag på bra humör igen, om du vill att jag ska ha ditt nummer så maila mig på [email protected]


Nu ska jag dra och träna missade ju min träning kl 17.00 ajjabajja!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0