Tröttare än tröttast!


Har varit så sjukt trött hela dagen, varför? Ingen aning!
Men har ändå fått lite gjort som t.ex lagt ut min bil på annons, tömt 2st flyttkartonger med bara skräp typp, sorterat alla mina skor, tömt bilen på saker som skulle in i förrådet & tränat såklart =)

Yes det är sant jag ska sälja min älskade bil men fäller inga krockodil tårar =) Just nu står den bara och faller i värde, jag kör typ ingenting med den. det känns lite onödigt då att ha en typ helt ny cab då. Känns som den som förlorar på det är ju trots allt jag.
Vill jag ha en ny bil sen igen så får jag väl köpa en då =) Svårare än så är det ju faktiskt inte =)

Så om Ni vet någon som vill ha en ny cab, Give me a call!!


Nu ska jag läsa på ett & annat då mitt X drygar sig. tråkigt att en sådan liten bagatell ska ställa till så mycket när vi skiljdes som vänner, trodde jag iaf....
Jag menar inte krävde jag några pengar någon av gångerna som vi separerade och han fick saker, inte sa jag något när han kort efter vi separerade redan hittade en donna, nej utan tvärtom jag var glad för honoms skull....

Men men jag märker ju nu att det tjänar f*n inget till att vara snäll....
Brukar inte skriva så mycket om mitt privata liv men detta gör mig såååå arg så var bara tvungen!

Kommentarer
Postat av: J

Haha jadu Kamilla... Behöver jag ens säga nåt? ;)

2010-11-29 @ 20:36:50

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0