Typiskt!


Inte många timmars sömn blev det i natt, men men sova får man väl göra i graven som jag fick höra igår.
Hemskt skönt, då väntar jag ett tag till serrú och går runt här som en bitter vandrande zombie....


(Bilden från ZON261)


Och inte nog med det som jag skrev så gick jag ut i mina pyjamasbyxor, helt galet ju =) Som tur är så är det bara jag och mina pensionärer här och ja vad ska jag säga vi brukar inte gå ut så sent får då kommer buse mannen ;-P Så ingen fick skåda mina underbart porrigt rosa med ett stort hjärta i baken pyjamasbyxor =)


Nu sitter jag och fundera på hur jag ska fördriva den j*vligt kalla dagen, dom säger att det ska bli snö så det är tur att man har vinterdäck, såklart!
Bara ett problem, dom ligger i källare :-S


Idag blir det lite träning först 16.30-17.30 Spinning/Medel & sen 19.00-20.00 Core Bosu!!


Nu lite frukost!


Kommentarer
Postat av: Monica

Fan va du ser läskig ut..

2010-11-09 @ 10:30:00
Postat av: Milla

Haha ja Du Monica vad ska jag säga här...Tack,kanske ?? =)

2010-11-09 @ 14:49:46
URL: http://milloz.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0