det kÄnnS!

Det vill jag lova att det gör, känns alltså =)
Helt underbar helg har jag haft, tror inte den kunde blivit bättre.
Har umgåtts med människor som jag inte skulle vilja vara utan.
I fredags gick hela dagen i 190km/h i hopp om att hitta en soffa (nej ingen köpt än) sen på kvällen åka jag & Kakan hem till Vera och drack vin. Jag och Vera satt på hennes balle (haha tolka d som Ni vill) och drack vin, snoooorkallt.
Och helt plötsligt var klockan 2 å det var dags att cykla hem, tror aldrig jag cyklat så fort i hela mitt liv (mörkrädd) å sjukt rädd ingen bra kombo med massa rödvin i kroppen =)
I lördags åkte jag till Sthlm för att hälsa på Jensen. Först gick vi och käkade i Gamla stan på Vapiano och Jensen för såg mig med massa goda drinkar/efterätter *mums*
Sen tog han mig till en äkta Irlänsk Pub coolt ställe men jag blev mobbad där jag satt och drack min pint med sugrör =)
Är ju ingen öldrickare men när jag väl dricker så blir det med sugrör =)
Efter några pubar ringde min ena kusin och berättade att jag skulle ringa min andra kusin för han var ute.
Så vi gick till O baren, Spy Bar & bern´s med kusin vitamin & jag hade det sjukt kul ( dock inte på spy bar) men jag älskar ju Bern´s.
Söndags stod det fika med mina kusiner! Efter 3h sömn begav jag mig ner på stan för att möta upp min kusin.
Han har träffat en helt underbar tjej, är så glad för honoms skull.
Och min andra kusin håller på att förbereda inför hans vernissage den 4:e nov så han är bara snurrig och vänder på dygn nu. Haha!!
Nä nu ska jag ut med diesel, ha en skön måndag för det ska jag ha! =)

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0