FaTTa vInkeln!!

Vilken vinkel?

Ja jag har ingen aning =)

Idag regnar det som attan men jag känner mig fortfarande nöjd med livet så vad gör väl lite regn då.

Alla påpekar alltid att vi tjejer spelar spel med killar, nja kanske men vad f*n gör inte dom då??
Nä PASS säger jag på sånt!
Hatar när killar spelar ett spel så tydligt att man själv märker det så då raderas nr allt eftersom.
Jag menar bara för man radera en så försvinner ju liksom inte alla, lr??

Nej säg rakt ut vad du tycker och va dig själv och försök inte spela ett spel du själv förlorar på i slutändan!!!


Nåja nog om det!!

Idag då blir det bara mys med film, ljus och filtar!!
lägger ut en bild senare på min gigantiska soffa =)
Me lööööw iTT!






Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0