Härliga fredag!!


Sorry världen att jag chockade dig så hårt som igår med att säga att jag skulle baka. Mina vänner hörde av sig och var ororliga och mest kollade så att jag inte eldade ner hela lähenheten. Så som Ni redan för står så bakade jag inte =)
Men alltså man lär ju köpa sån där baktjofräs annars ska man knåda degen i 30 f*ckin minuter, snacka om att man är uttråkad då =(
Nä det där verkade vara för lite fart i för att jag skulle gilla det =)

Idag på dagen vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra....kommer säkert på nå bra =)

Men ikväll ska denna chic faktiskt dricka vn med bästa Vera   får se om det blir film mys lr bara tjatter mys!!
Haha lika mysigt vilket som, tänkte försöka ta det lite lugnare i helgen (försöka) =)



Ha nu en UNDERBAR fredag allihop!!!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0