Im going cRAzy!!!

Hela dagen idag har gått till att försöka hitta en schysst soffa. men fy fan vad många fina det finns hellt  omöjligt att välja och ännu mer omöjligt att köpa.... dom jag hittat går allt från 12000:- - 27000:- !!
Kul och köpa en för typ 25000:- och sen tröttna =(
Men men tror jag har bestämt mig, jag överväga tills imorgon!
By the way var på banken och gjorde klart det sista med lånet så nu ÄGER jag (som alltid annars haha) denna lägenheten och det känns så skönt!
Aj Löööv iTT!!



Nu ska jag åka och lämna bort min kille så mamma kan ha en barnledig helg, göttans!
Det ska faktiskt bli skönt och få en liten paus i vardagen efter dessa tunga veckorna!
Vad kvällen bjuder på är inte klart än men minst 3st kantareller ska jag käka ;-)

Puzz På ER där ute!!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0