Skaka ruuuuumpa!


Ikväll nalkas det utgång med eliten & det blir ju ALLTID succé så jag längtar.

Dock fortfarande känner jag mig som en zoombie men men lite kaffe på detta så vaknar vi snart till liv.
Just nu är jag hemma hos Vera och dricker kaffe, Evvy är också på väg över.
Blir lite filmtittande, sen blir det hem och svira om till kvällens bravader!

Ja jag vet jag skulle ta det lugnt i helgen men ibland blir det liksom inte riktigt som man tänkt sig haha!!


Just det på måndag blir det nog att boka resa till L.A, fuck vad grymt det kommer bli.
Jag & Elin in Hollywood with en grym kille!!







Kan nog inte bli bättre!!


Ha en underbar Lördag!!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0