stoRmsSteg!

Helgen är äntligen här å som jag längtat efter den. Det innebär att precis allt är klart med den andra lägenheten, vilket innebär att mitt nya liv kan jag leva helt ut nu och det mina vänner vill jag lova att jag ska =)
Börjar med att tillbringa min tid i Sthlm till helgen med underbart folk, me like!
Dock är fröken Hägertz typ pank redan men ett fint hem har jag iaf, haha!!
Kostar att ligga på topp!!




Hade tänkt åka upp till Idre och hälsa på min älskade Elin men det får vänta lite är inte helt redo än på vissa plan om vi säger så....
Men jag lovar att jag ska hålla både tummar & tår på Söndag när hennes son Sebbe ska tävla i cross. Wiiieee önskar faktiskt att jag var där men det kommer förhoppningsvis fler gånger. Jag menar nu när han tar hem tävlingen kommer han att få mersmak ;-P
Dax att fixa iordning mig banken om en timme å lägga upp lånet!!!
(kommer nog ett sms inlägg snart skickade d igår men har inte kommir fram, så Ni inte tror att jag blivit helt kokobäng) =)


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0