SUSHIIIII!!!


Kan man käka något godare till frukost/lunch än sushi?
Nä skulle inte tro det!



Jag har varit sjukt sugen på sushi bra länge nu men inte blivit av bara men idag käkade jag en härlig 8 bitars! *mums*

Snart är det helg och det innebär att årets halloweenfest går av staplen hemma hos mig. Som det ser ut nu är vi närmare 30pers som kommer att delta =)

Pyntet var jag och löste ut igår och det sista finliret ska inhandlas idag.
Sen på fredag kommer tjejerna över för att förvandla min lägenhet till det lite vin & hemmagjord sushi!

Det mina vänner kallar jag en "Top Notch" fredag!!

Dock tror jag att det kommer kännas sjukt tomt och "läskigt" att vakna upp på söndagen... Moowahahaha!!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0