Tråkväder = Hemmafix!!


Igår kom tjejerna över för lite middagsmys/filmmys, hur trevligt som helst.
När Madde & Kakan gick hem kom även Evvy förbi på en kopp kaffe efter jobbet, har inte träffat henne på länge så det var kul!

Efter det var klockan ganska mycket men jag & Vera kikade på en till film och käkade glass, men som vanligt så somnade ju denne svensken, haha inget ovanligt.
Så klockan blev rätt så sent om man säger så innan jag gick och la mig typ halv fyra, hade tänkt ha sovmorgon men icke!
Hade glömt sätta telefonen på ljudlös så vissa fyllskallar =) ringde och terrade mig i morse från efterfesten!!
Fredrik "talanglös" Johansson =) se till att styra din roadtrip hit nu, inte sitta och vara full i strängnäs lr vart du nu är haha!


Idag har jag varit och handlat upp hela ÖB på rengöringsmedel, för idag ska det bli klart i lägenheten. Den ska även blända en när man kommer in så rent det är =)
Johan kommer förbi sen för att hjälpa mig sätta upp spegel och hallmöblerna!

sen ska jag även vara hundvakt åt Bonzo idag, maddes lilla sötis, hon kommer nog vilken sekund som helst så nu ska jag sätta lite fart här hemma!
Så idag har jag att göra =)

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0