Otippat!?

Nja kanske inte direkt. Ingen från Västerås ska med till Sthlm något jag känt på mig i veckan bara väntat på svar och nu kom det sista i går kväll.
Har lärt mig att här i Västerås ska alla åka eller så åker ingen.
Dock ingen melodi för mig, har jag bestämt så har jag!
Och vaddå går det inte att ha kul annars? Ehh...jag fattar ändå inte så jag släpper det nu =)
Jag är inte bitter, jag är en stor kicka och reder mig själv så d e så!
Thabo v.s Tårtan : 1-1                        (Thabo svår att få från Sthlm-Tårtan svår att få från V-ås)
Sthlm         V-ås
Boendet är kirrat, kussen ska det bli lite planering med & drickan ska inhandlas idag! Göttmos!
Så jag Jensen det blir bara mig att klara av men det är inte så bara, kan ju vara ganska svårhanterlig =) haha!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0