A kryss lr kanske kyss!

Kryssning visst vore det något?!!
Ja jag vet jag ska inte uttala mig då jag bara varit på 3st haha JA det är helt sant.
Den ena var en karibienkryssning, andra en tallinkryssning och den tredje en cinderella á la fylleslags kryssning.
Trots det så känner jag för att gå banánas på en kryssning bara jag och en helvetes massa roligt folk lr ja det räcker ju med mina sjuka, underbara och helt jävla galna vänner!
Så efter flytten då ska jag ge mig på att planera ÅRETS kryssning!!


Så håll i hatten för då ska det festas!!! ( men lr hur vem fan säger Håll i hatten? Mhmm JAG!? )

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill också med på kryssning!

kan vi inte ta en efter jag har ploppat ut den här krabaten? i vår kanske? asa sugen på det!

2010-09-16 @ 22:29:08
Postat av: Milla

Sv: Åååhhh ja vad kul att få parta med dig igen =)

lär ju styra upp den där fikan också. pözz

2010-09-16 @ 22:31:23
URL: http://milloz.blogg.se/
Postat av: Henryinga

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-04-12 @ 16:52:09
URL: http://henryinga.blogbow.com

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0