á la buss!

Gud vad kul det är att åka buss egentligen haha!
Man ser mycket roligt folk så här på morgonkvisten.
Men vad jobbigt det är när man ser en människa och så vet man inte om det är en hon eller han...
Har Ni också stött på det?
Hur betér ni er då?
Jag har upptäckt att jag kan ju inte sluta stirra, utan jag måste försöka lösa mysteriet =)
Men vad man inte märker är att man inte bara stirrar man rå glor tills personen i fråga upptäcker att man stirrar kanske lite väl mycket och vad händer då jo PINSAM SITUATION uppstår.
Då kommer vi till det jobbiga för nu går det ju inte att sluta titta för man måste ju lösa mysteriet....
Hahaha Sjukt jobbigt!
Och NEJ jag löste inte mysteriet men jag tror det var en maskulin kvinna så d e så!
Såg även världens gulligaste/roligaste kines farbror på bussen imorse.
Han betedde sig jätte konstigt bara satt och hoppade och sjöng/mumlade för bussen var sen.
BUT WHY gör man så ibland folk?
Märker man inte att man inte betér sig riktigt som folk eller vad?
Gör jag också så utan att märka det själv?
Hur upplever andra mig när jag sitter på bussen?
Man eller kvinna? Normal eller knäpp?
Välkomna in i mitt huvuvd en morgon som denna här!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0