Bakis skakis!!!

Idag är jag inte allt för kaxig efter en hård jävla helg. Kom hem vid 6 imorse så just nu kan jag väl säga som så
: - Jag har väl mått bättre i mina dar!!
På schemat idag står det som skulle gjorts i fredags packa ihop lite och organisera mina kläder som ligger precis överallt. Efter det ska jag hämta min bil när jag nu vågar köra den =)
Skulle vilja till Stockholm en sväng men får se hur det går här först.
F*ck jag flyttar om 1v det känns så nice men har lite panik över allt som ska göras innan.
Nu ska jag försöka slita mig från sängen och göra lite kaffe så även denna svensken vaknar till liv!
Ha en underbar SÖNDAG!!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0