Cookie I´m on!

Yes jag antar din utmaning Cookie               







1. Hur gammal är du om fem år? 31
2. Vem var den sista du träffade? Terje
3. Hur lång är du? 164 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Karate kid
5. Vem ringde du senast? Vera
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Sofia - Kör hårt!
7. Vad är helgens planer? Packa & lite äventyr =)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? RINGA!!!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Lite mer än 1 1/2år sedan

11. Vilken ögonfärg har du? Melerade
12. När vaknade du idag? 06.30 på tok för sent
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Under täcket ;-)
15. Vilken plats föredrar du minst? I en mörk källare
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? In L.A
17. Vad skrämde dig som barn? Fula gubbar
18. Vem fick dig att skratta senast? Mina säljare
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vaddå är det åldersgräns på dom?
20. Har du stationär eller bärbar dator? En liten rosa sak =)

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på vilket humör jag är på ;-)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4st
23. Hur många landskap har du bott i? 5
24. Har du nån gång gång spytt på någon? Inte på någon va?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? OM jag är =)
27. Vilken är din favoritglass? Gammeldags vanilj
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Leva livet med min familj & mina nära vänner
29. Tycker du om kinamat? Uscha!
30. Tycker du om kaffe? Blir en del om dagarna

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? On the right side
33. Kan du spela poker? Jag är grym!
34. Tycker du om att mysa? Knäpp fråga d gör väl alla?!
35. Är du en beroendemänniska? Nja.... d beror på
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja bl.a min kusin!
37. Vill du ha barn? När tiden är inne så ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, man fick ju sitt namn hummselebumsan därifrån =)
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Det som förgyller min dag just då!
42. Äger du dyra smycken? Nja
43. Har du någon gång testat narkotika? Pass
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Toffifee =)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Umgås bara med människor som får mig att skratta
46. Välj ett ärr på din kropp? Knät crasha med moppen när jag var full
47. Vad har du för ringsignal? Rihanna-Love the way you lie
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nope dom har blivit för små
49. Flirtar du mycket? Pass
50. Vart togs din profilbild? I Stockholm med min bästa vän Elin

51. Kan du byta olja på bilen? Det steker man väl i, lr??
52. Har du fått fortkörningsböter? Har väl hänt... ;-P
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser inte allt för oft lr ja aldrig
54. Läser du dagstidningen? Ja
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej men sjunger som en drottning =)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol såklart!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kundärende
59. När var du i kyrkan senast? Min mammas begravning för ca 1,5år sedan
60. Vilka personer utmanar du: Alla som läser detta!




Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0