Effektiva Berta!!

Känner mig som henne idag!
Trots att tempot inte är på topp så får jag ändå en del saker gjort här hemma =)
Tiden går fort som tåget tråkigt men sant hade ju tänkt klämma in en tur till Sthlm men det får vänta =( men men som man brukar säga den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =)
Just nu har jag tagit en pause i packandet för en kopp kaffe som snart är klart.
Ni som känner mig vet ju att jag är grymt lättskrämd haha stackars diesel här hemma nu. Det ekar ju sjukt mycket så ni kan tänka er hur det låter när jag gång på gång lyckas skrämma mig själv här hemma haha! Tänk och ha en dold kamera här Ni skulle dö av garv.
Just nu är diesel så stissig, han hoppar ju en halv meter varje gång jag skriker =)
Nä återgå till packandet!!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0