Flytten!

Snart är det dags och då är det dags på riktigt.
Ut med det gamla och in med det nya.
Den 24:e flyttar jag äntligen in i min nya lägenhet och jag längtar snart ihjäl mig. Tiden har dock gått snabbt sen jag skrev papperna, vilket då kändes som en evighet är snart här.
Hemma hos mig brukar det vara ett ganska organiserat kaos men just nu är det bara ett enda stort jätte kaos.
Så mina dagar tillbringar jag överallt utom i mitt hem, vilket inte är så bra då det skulle behövas packas.
Så för att börja packa kanske man måste vara packad,
hmmm nice idé måste kanske testas imorgon.
Så någon som är sugen på att bli packad och packa med mig hör av Er så ordnar vi det.
På lördag har Madde utflyttningsfest i "min" lägenhet och nästa lördag kör jag inflyttningsfest tror jag iaf, d känns så =)
Men har ju fått hör att om man är med en glidare så är Sthlm det ultimata på en lördag!
Nej nu blir det lite kaffe!
Saknar NORD!!!
Ha en underbar dag!!
Partyyyyyyy!!!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0