Galet! (missat att publicerat)


Ja nu är det dags att styra upp något galet. Energin sprudlar i min kropp och jag vill bara göra allt precis allt men det är ju svårt att få mig nå folk. Det måste alltid planeras och då rinner det bara ut i sanden så åt helvete med planering det håller ändå inte i slut ändan =)

Har fortfarande inte bestämt mig angående helgen, vissa tycker att jag är knäpp som ska dra dagen efter jag flyttat in. Men det var något som lockade men kanske det lockar mer att bara få vara hemma!
Börjar kännas så, men det blir Stockholm i vilket fall som helst men kanske bara en liten tur på söndag =)

Who knows, only God knows!!


Nu ska jag packa lite sen ska jag dra till Johan för 5km i spåret och hämta en dator som han förhoppningsvis installerat till mig.
Datorer v.s Milla = Kaaaataaaastoooof!

Så spännande mina vänner att jag själv nästan smäller av för jag har aldrig varit så exalterad!!



Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0