Lite bloggillibloggblogg!!


Denna dagen har verkligen gått i ett nafs. Hmm...håller man på att bli gammal då lr?? Nejdå inte jag, jag kommer aldrig att bli gammal. Lr Hur!!


Just nu sitter och och lyssnar på skön musik med en kopp kaffe i handen och blickar ut över mitt tomma vardagsrum....många minnen som sitter här i väggarna. Blandade känslor far runt i kroppen när man tänker tillbaka. Svårt att förklara för det är liksom inte blandade känslor att jag ångrar mitt beslut utan mer att man tänker tillbaka på det bra men lika snabbt slår det tillbaka på varför det blivit som det blivit. Båda två mår bättre nu och vi ska då försöka vara vänner så länge det går, jag skulle väl gissa på tills den dagen någon hittar någon ny.
Guuuud vad jag har längtat efter att få flytta in i min lägenhet, det har känts som en evighet men nu är väntan snart över. Snart kan äntligen mitt nya liv börja slippa leva i detta flyttkaoset... Nu blev det lite privat men men!
Imorgon bitti tänkte jag dra och träna har ju knappt tränat på över 2mån inte ok!! Tänkte dra och köra lite på crosstrainern vid 7 imorgon bitti så ni vet om någon är sugen att hänga på =)
Hinner ju liksom inte träna nu när man måste packa, för jag menar packa är ju sååå jävla mycket roligare, lr hur!!??
Denna helgen som kommer har jag inflyttningsfest dagen efter jag flyttat in, ja jag vet helt sinnes =)
Och sen nästa helg den 2:a okt ska jag först springa sen blir det party like a rockstar (som någon brukar säga ;-) ) med brudarna!!
Förhoppningsvis hinner man kanske träffa en & en annan stockholmare när man väl är där om dom har tid =)
Nä nu har jag då suttit på denna lilla röv alldeles för länge back to packing!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lillrumpa? ;-)

2010-09-20 @ 21:42:31
Postat av: Anonym

Hallå!! Glöm inte bort att jag ska packas ner inför kvällen i sthlm=)

2010-09-20 @ 21:58:00
Postat av: Milla

Anonym får jätte gärna skriva sitt namn så jag vet vem jag ska packa ner =)

2010-09-20 @ 21:59:50
URL: http://milloz.blogg.se/
Postat av: F

Hade lätt följt med på crosstrainen imorgon, men känns liiiite långt att åka! =P



Allt kommer bli hur bra som helst, förr eller senare! Det tvivlar jag inte en sekund då!

2010-09-20 @ 23:02:01
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0