Love the way you lie!!!

Vaknade för en stund sedan lr ja för andra gången. Helt sinnes vaknade första gången vid 5.00 helt klar vaken, så jag tvingade mig själv att somna om. Ligger fortfarande kvar i sängen med MTV på i bakgrunden, just nu spelas min favorit: Love the way you lie med Rihanna & Eminem.
Hade aldrig sett videon innan men fan vad grym den är. Me like!
En sån musikvideo skulle jag vilja spela in tror det skulle vara grymt kul, gärna med någon man attraheras av, d skulle vara grymt!!
Nåja nog om det, den är grym that´s it!
Idag är det fredag och det innebär helg plus att jag känner mig på bättre humör än på länge, tror det beror på träningen :-)
Är sugen på att dra en vända på After Work idag men då vet vi ju hur det slutar så det får bli systemet och hem och packa. Jag tror verkligen att jag kommer att få mer gjort med lite vin om inget annat så mycket roligare.
Imorgon ska jag & Vera träna vi ska gå på ett mixmedelpass där dom bara spelar filmmusik det kommer att bli grymt. Har aldrig gått på ett sånt pass innan, så imorgon kl 15.00 kör vi på Rocklunda kom dit vett ja!!
By the way GRATTIS BEA!!! =)




Kommentarer
Postat av: multianonym

hahaahahah, tack gum!!!!!!

2010-09-17 @ 09:05:22

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0