Måndags ångest!!!


Brukar gilla måndagar men fan inte idag...
Sjuk ångest över allt som måste fixas i den gamla lägenheten, vill bara lägga den bakom mig nu.
Bara få njuta och fixa i min nya lya.
Hur kul är det på en skala att tömma den sista skiten och sen städa ur den...??!!
Men men det hjälper väl inte att gnälla, lär ju göras....

I kväll ska jag & Vera hämta en malm sängstomme till mitt sovrum sen är det klart där inne. Så denna månaden blev badrummet och sovrummet klart, wiiie!!
Skönt att något blivit klart så snabbt =) Värre med vardagsrummet för jag har ingen aning om hur jag vill att det ska se ut.

Låt det bli helg nu så detta är över och jag kan få parta med tjejerna!!
yes till helgen smäller det då drar vi till stockholm och busar, OM jag ska busa =)
Jag ska busa till max hela natten lång! haha!!

Ska försöka hinna träffa mina kusiner också saknar ju dom <3
Sen finns det ju andra som man hade velat träffa men "dom" verkar ju jobba dygnet runt!



Kommentarer
Postat av: Jensen

jag jobbar ju inte på kvällen.

om jag nu är en av "dom" =P

2010-09-28 @ 19:14:17
URL: http://djensen81.wordpress.com/
Postat av: anneli

jag bara rent av älskar bilden på dig, sjukt snygg!

Keep it working med såna bilder :)

2010-09-29 @ 16:35:26
URL: http://beautifulandstrange.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0