Om Ni......

....vill ha livet i behåll idag så håll för i helvete Er in för Hägertz är ute och far i en lastbil =)
Skit vad svåra dom är att backa med ser ju typ ingenting ju...Hmm... kasst det där.
Synd om nån kommer bakom mig liksom...
När jag satte mig i den nådde jag inte pedalerna lr såg över ratten. Så fram med stolen så långt det gick och hissade upp stolen....men då kom nästa ilandsproblem...jag nådde inte ner till pedalerna haha
Alltså fattar Ni hur liten jag känner mig lr =)
Bjuder väl på någon bild under dagen i flyttkaoset men annars så får Ni hålla Er ett tag till efter en riktig uppdatering!
Nu ska jag ut och fara igen, måste säga att jag älskar Er alla (haha man vet ju aldrig vad som kan hända idag ;-P )

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0