Sms blogga & Dagens tack <3

Dagens tack går till Mange för den tidiga inflyttningspresenten & till Johan för matlådan!!!
Dom där sms inläggen kommer lite när dom själva känner för det märker jag.
Jag var då på gymmet vid 7 imorse och tränade.
Det bästa med att vara där så tidigt är att man typ är själv, då jag verkligen HATAR att gå på gym.
Spinning och all annan gruppträning är okej men inte GYM!!!
Inställd
Det verkar som om det kommer att bli tight med en inflyttningsfest i helgen så det lutar åt att styra om planerna helt enkelt...men men det visar sig =)
Nu tänkte jag då sätta mig och kika efter hotell i Stockholm tills den 2:a okt, ska bli sjukt kul =)

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0