Tiden går....


...så fort!

Vilket är både positivt och negativt. Det positiva är att imorgon börjar mitt nya och helt egna lilla liv =)
Ska bli så skönt att lämna denna lägenheten sitter mycket minnen i väggarna =(
Negativa är väl att jag blir äldre då va !!

Men men that´s life så d kan jag ändå inte påverka mer än med restylane,botox och silicon!!!


Hahaha!!
Så d e så! Inte bitter här inte!

Äntligen har jag fått tag i min kusin HAN LEVER =)
 d är sant jag fick livtecken från honom igår. Så härligt att få höra hans röst. Men han har fullt upp med att jobba och måla. Han ska ju ha utställning på ljungrens (tror jag det hette) den 4:e Nov i stockholm. Så nu väntar jag ivrigt på inbjudan =)



I helgen vet jag fortfarande hur upplägget blir mer än att flytten får ta den tid det tar. Dock är söndagen tillägnad åt Stockholm heeela dagen. Mycket myyys väntas då i stora staden! =)

Idag ska jag till Örebro och fika med underbara Josephine Josephine Persson
, träffar inte henne allt för ofta. Världens charmigaste/roligaste brud helt galen! =)
Ska försöka planera in en utgång med henne men hon ska då först ut och resa "lite" =)
Först 1v i Tunisien åker den 25:sept
sen 6dgr i New york den 13:e okt.
Inte ett dugg avis jag inte...nejdå inte ett DUGG!!!! =)

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0