Upp & Hoppa....

....nicka på en sockerdricka!

Måndag idag hela dagen & jag känner mig oförskämt pigg efter denna grymt hårda helgen. Men bara såååå värt!
Igår höll jag på hela dagen i lägenheten packa,städa och skruva. Så på schemat idag står köket.
Har tänkt packa ner köket ett tag nu men just ur praktisk synvinkel känns det som att man borde göra det sist. Men inte om man heter Kamilla för jag har inte lagat mat en enda gång sen Terje flyttade haha!
Men det ska jag ändra på när jag flyttar! =)
Just nu orkar jag ju knappt träna eftersom jag äter så lite och det är ju inge bra med tanke på att jag ska springa en mil om mindre än 2v.
Jobbaigt bara att jag fortfarande inte sprungit en mil sen tjejmilen. Dags att lägga i en högre växel nu tiden som är kvar.

Kommentarer
Postat av: Vera

Kommer gå bra gumman =)

2010-09-20 @ 12:45:36

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0