Inte världens lättaste att fånga Diesel på...

img_0680 (MMS)

Inte världens lättaste att fånga Diesel på bild när han tokmyser på morgonen! Snoken är inte täppt idag men tror det ligger några meter taggtråd i halsen :-( Snart är det dags för jobb heeeeela dagen :-( men bara idag och ett kort pass imorgon kvar sen tackar jag för mig :-) Försöker även styra upp en weekend nästa helg till typ Riga, Milano eller Barcelona. Känner att det är dags att göra något har gått och väntat för länge på att göra något med en annan person och nu tänkte jag tänka på mig själv lite :-) jag menar så att det blir av :-) Idag tänkte jag inhandla nya täcken och nya sängkläder, ska bli skönt att bli av med mitt hela täcke och istället ha 2st :-) Nähää lite kaffe och frukost på detta så ska nog denna dagen också lösa sig :-) TGIF!! Ha en underbar fredag!!


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0