Vad är vänskap? Är det olika för vissa män...

img_2641 (MMS)

Vad är vänskap? Är det olika för vissa människor, tydligen!  För mig är det att bara finnas där i vått och torrt, motgångar som medgångar och visa uppskattning via vissa gester. Dom senaste 2v när jag mått skit är jag glad att vissa kommit förbi och visat att man verkligen ställer upp. Vilket fått mig att fundera på om jag kanske gör mer än vad jag får tillbaka många gånger men för mig är det en självklarhet men märker just nu att jag inte får tillbaka samma... Tråkigt men men den enda som kan ändra på det är Moi!!  Idag blir det Tunapark lr Vingåker inte bestämt mig än. Sen hem till M och måla lite innan det troligtvis bär av till Leksand om allt vill som jag vill :-)


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0