Catching up!!

Egentligen känner jag mig för trött för att blogga men har ju inte gjort det på några dgr så jag tänkte bara ge en liten update.
Julen var helt underbar hos Vera, hon gjorde verkligen allt för att min jul skulle bli perfekt.
Law jo Gum <3
Juldagen var det full fart till city trafikskolan på den årliga juldagsfesten! Grymt bra ös och riktigt nice var det. Dock var vi inte där så länge då man måste gå ut i tid för att slippa allt för lång kö. Så när tjejerna gick ut åkte jag hem för att invänta Veras samtal, då jag var chaufför till henne.
Väl ute hos Vera mitt i natten var det storm för fulla muggar och helt plötsligt blev det strömavbrott. precis när Vera var över hos sin mamma för å hämta sin doggilito. Kan säga att fröken Hägertz sket knäck, finns ingen som är mer mörkrädd än moi.
Sen igår hade jag och vera film maraton i soffan (3filmer) innan jag begav mig hemåt. Var tvungen att åka hem och plocka lite då Mr E äntligen skulle komma över. Vi satt och mös och pratade på tok förlänge (kl 4) så jag kan säga att när klockan ringde första gången kl 6 valde jag att snooza lite =)
Har varit sjukt trött på jobb idag så när jag kom hem för ett tag sedan blev det direkt en dusch sen min onepiece!!

Imorgon blir det lite meditation på jobb haha ska bli roligt att testa. Sen ska även sandsäcken monteras i källaren på jobbet så jag har något att göra på morgonen innan jag börjar =)
Under Januari kommer mina arbetstider vara 07.00-18.00 & helgerna kommer att bestå av allt annat utom utgång eller alkohol =)
Som sagt 2012 ska bli mitt år men då behövs en del justeringar, så jag tänkte börja med att se till att dra in dom stora lovorna så lgh kan fixas precis så som jag vill ha den =)
Nä nu blir det bingen!!




Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0