Friiiisk!

Eller ja så frisk som jag kan bli =)
Kom hem för ett tag sedan, helt speedad på kaffe haha har ju inte druckit kaffe på flera dagar så jag tog igen det ikväll vill jag lova =)
Sitter och funderar på vad jag ska packa med mig till den lilla färden som går till götlabörg på lördag!
Ska ju inte bli så lovande väder om man säger så =(
Imorgon blir det en lugn fredag då det ska städas och sen bara mysas då man ska upp i ottan på lördag.
Just nu sitter jag och lyssnar på Alicia Keys, tänt massor med ljus & avnjuter en kopp te =)
Snart sängen då det är dags för jobb imorgon, som jag längtat =)
Bjuder på en skön låt

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0