Galet!

Morgonen börjar med en kniv i hjärtat, gud vad hemskt det som inträffat i Ljungby....
Helt sjukt att en 10åring har tagit livet av en 4 åring!!
Blir så ledsen när jag läser sånt.....
Annars är jag bara trött idag, sjukt trött kan jag tillägga! Så ikväll mina vänner vill jag inte vara med och leka så ring inte mig och tjata =)
Haha nej ikväll måste det bli lugnt och lite hemma mys har ju inte varit hemma något denna veckan känns det som och imorgon bär det av till Göteborg med Vera hela helgen. Så ska försöka packa ikväll, är ju en person som packar på morgonen samma dag men ska göra ett tappert försök =)
Och eftersom Vera ska ha lite dejt på lördagen efterlyser jag någon som bor i gbg och kan leka med mig under tiden ;-P
Hahaha!!!
Nej dags att sätta fart tror jag, var ju sen i morse också =(

Ha en underbar Torsdag!!




Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0